Alejandro Aranda AMAZING Full Audition Leaves Judges Speechless – American Idol 2019 on ABC

Alejandro Aranda AMAZING Full Audition Leaves Judges Speechless – American Idol 2019 on ABC


All right, what’s up, what’s up homies How’s everything going? It’s chill So so tell us who you are where you from your your credentials man My name is Alejandro Alejandro Alejandro and um I grew up Just like every other kid, but I was home-schooled picked up music later in life started to play out in the street Really? So you taught yourself how to sing you have me? How did you yeah, really self-taught the whole thing. It’s the whole thing Yeah, Wow, I was always been like super nervous about singing so I’ll tie down the street and push myself. I play piano to you and Wow. Yeah, it’s been pretty cool loving it Yeah, man, what you gonna play for us? It’s an original. I wrote it’s called out loud out loud. Yeah, it’s a bow, I really didn’t tell the truth when I was younger and later on in life that took me a while to really speak the Truth very good Mia cause or to your fantasy I can try to be I’m feeling you sort of like a burden Are you letting me know I See the buds across her face. No saving my last breath flee Broken hearts Marta to her It’s hard to breathe No The truth That was the greatest Man Thanks Ari with that Thanks me this is gonna be the greatest this is gonna be the greatest show another level of Idol here boy You my friend are So talented I am so inspired Thanks. I just want to hear a piano song just because I want to hear and play the piano Is that okay? I haven’t played in a minute without you you want to try it. Yeah. Yeah, I’ll go for it. This guy is She’s drifting away So, please don’t go away I’m begging you Stop my I don’t reckon it’s up to You Thank you very much ma’am Unbelievable. You are no joke and you are no kidding around I mean I just Feel like I’m in the presence of greatness I’ve just never seen somebody do what you just did with a guitar. I mean, I I’m in the presence of greatness I have nothing to tell you other than I am so glad you are here. Oh I just never seen anything like that It is totally Rock to my world It was like watching my favorite movie That did not want to end Tara. It was like the first time I saw Forrest Gump I Didn’t want to Dan. Yeah Alejandro Do you think you’re the next American Idol? I don’t know There’s a lot of good singers and there’s a lot of amazing talent. Why do you think you’re special? Don’t I don’t really think I’m special. I think I’m just hard-working What kind of artists do you want to be? Like who’s your hero? Trent Reznor Chopin and Bach Those are my three inspirations, okay, Alejandro, I think you’re the winner I think you’re really special I think you’re an absolute genius Thank you. I don’t even want to see anybody. You know, I quit we’re the lucky ones We’re the lucky ones because the universe chose this time to bring you in front of America you have such a career and the fact that you don’t know it Makes it even more special There’s nothing like you my friend. I will not sleep. Enjoy watching performing. I Stay humble. Let’s do it. You’re going to have it Oh my goodness You know you see you now Hey YouTube, thanks for watching subscribe below

100 thoughts to “Alejandro Aranda AMAZING Full Audition Leaves Judges Speechless – American Idol 2019 on ABC”

  1. Here again for the 100th time.. this song is like a drug. Hope that when its released it stays true to what it is here and not the over produced pop crap we have now.

  2. This explains one thing.. You can train and try as much as you can… But there are people that are born to do it.. and Alejandro is definitely one of those people… You can understand it after 2 seconds he starts to sing.

  3. Just noticed this video 3 days ago, and I've been watching it countless times, of course with many other Alejandro's masterpieces. I think we all agree that he's singing with his whole soul and his humble character does remind us to be the better us 😊

  4. Lyrics for Out Loud🔥🔥🔥

    hold me closer than your fantasy
    i can try to be the one you love and need
    i'm feeling sort of like a burden
    i feel it in my heart
    are you letting go of me now

    i read the words upon her face now
    saving my last breath for you
    broken hearts molded to proof

    it's hard to breathe in and breathe out now
    it's hard to say the truth out loud
    out loud now
    out loud now

    out loud
    it's hard to say the truth out loud
    out loud now
    out loud now
    out loud

    i'm giving all that's left to you
    my feelings don't mean a thing to you
    just waiting for the light to prove
    that every lie was spread by you

    i read the words upon her face now
    saving my last breath for you
    broken hearts molded to proof

    it's hard to breathe in and breathe out now
    it's hard to breathe in and breathe out now

    it's hard to say the truth out loud
    out loud now
    out loud now
    out loud now
    out loud

    it's hard to say the truth out loud
    out loud now
    out loud now
    out loud now
    out loud

  5. A very very very special guy… you feel peace in ur heart and confirm God exists by listening to him… a non fashioned guy, who you expect nothing from, opens his mouth and a wonder hits our ears… God bless you man!

  6. Enjoy it American Idol. This is as big as you're ever gonna get. This many views that Alejandro got and is still getting. Alejandro broke you, good luck next season and til the last!

  7. How does he do that with his voice? Self taught and he comes out swingin!!! My God!!!! And he has mastered three instruments; Guitar, keyboards and Voice!!!!!!! Hard Work? Are you kidding me. God was hard at work in developing this cat!!!!

  8. THE FIRST TIME I WATCHED THIS VIDEO, IT ONLY HAD 23 VIEWS. TODAY IT HAS REACHED 15 MILLION. ALEJANDRO ARANDA A PRODIGIOUS MUSICAL GENIUS WITH THE MOST HUMBLE SOUL AND THE HEART OF A GIANT. NOTHING BUT RESPECT AND LOVE FOR OUR BOY.

  9. In our world there are actually quite a few extremely talented people who we never get to see or even hear about. They may have privacy, fear, emotional, family issues of many sorts. Who knows? But, a few break through, like a new eagle chic, crashing through its egg. Fly Alejandro, fly.

  10. Anyone ever notice how hard he tried to calm himself wen he heard the feedback from the judges. It was so emotional but this guy is so simple no drama.

  11. Common theme in people on these shows who are actually talented: Humility.
    Common theme in people on these shows who have no talent: "I can sing like Whitney Houston, Celine Dion and Mariah Carey."

  12. I watched this whole season. I come back to say I don’t think he has the best voice, like he said there are amazing singers. However, what he said was he’s hard working. His lyrics, playing, and how genuine he is brings honesty to his music and makes people connect with him that’s why he was so amazing. My opinion tho. You’re awesome Alejandro

  13. El es el verdadero ganador!! Claramente no tenía el estereotipo que busca la tv y el espectáculo, pero lejos fue el mejor de todos saludos desde chile!

  14. I have been watching his every performance since the first audition , but today again after hearing this after a long I am forced to say he deserved to b the winner , he deserves to b the winner in ever format , I don’t know if the show was fixed

  15. This is still his best piece to me. It sounds like there are 4 different instruments being played! Unbelievable talent. Wow.

  16. Fkn stud should have one gonna be a huge star best new artist out there best of luck man gonna be the next post Malone

  17. the things here is he is not a homeboy, noe does he run in that groupe. you can see he hates that shit when they refer to him as a homeboy! I dont blame him, Im Native American Indian and constantly through out my life I have been refered to that shit too. Once they find out that I have Native blood and I only look like I could be a thug. I start to speak Native and then people look at me and say "thats not Spanish, duh!! !) Then Im chief, God dam I hate that crap!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *